Walizki do Ryanaira i podróż na Sri Lankę

Co roku odwiedzam inne miejsca. Ostatnio była to Jamajka na której spędziłem bardzo piękne chwile ze swoją żoną. Oboje uwielbiamy podróże i to nas rozwija. Cały rok oszczędzamy aby potem cieszyć się pięknem natury.

Walizki do Ryanaira były odpowiednie

Walizki do RyanairaZawsze takie wyjazdy organizujemy duży szybciej aby wszystkiego dopilnować. Tym razem naszym celem była Sri Lanka. Jest to małe państwo położone w Azji Południowej. Mieliśmy nadzieję zobaczyć na własne oczy zatokę Bengalską oraz Ocean Indyjski. Tamte okolice zawsze wydawały nam się bardzo orientalne. Na szczęście jednym z powszechnie używanych języków urzędowych był angielski. Czekał nas bardzo długi lot samolotem. Musieliśmy kupić nowe walizki na kółkach. Poprzednie były w bardzo złym stanie i nie mogliśmy ich już ze sobą zabrać. Moglibyśmy zgubić część rzeczy. Odpowiednie walizki do samolotu musiały spełniać wszelkie standardy. Wygląd dla nas nie był bardzo ważnym elementem. Ceniliśmy funkcjonalność oraz wygodę. Mi najbardziej podobały się znane wszystkim walizki do Ryanaira. Niestety ich cena nam nie odpowiadała i musieliśmy poczekać czegoś innego. Zawsze zabieraliśmy ze sobą najbardziej potrzebne rzeczy. Postawiliśmy na walizki wittchen, które znajdowały się w pobliskim sklepie stacjonarnym. Miały dobrze umocowane i porządne kółka. Oczywiście nie były to walizki kabinowe i musieliśmy zabrać ze sobą jeszcze mały bagaż podręczny. Plan naszej wycieczki był bardzo szeroki.

Mieliśmy tam zostać na kilka dni. Moja żona najbardziej chciała zobaczyć dziko żyjące słonie indyjskie. Również nie którzy ludzie używali ich do codziennej pracy. Musiałem zabrać ze sobą naprawdę dużo oszczędności. Czekało mnie dużo wydatków. Także musieliśmy skosztować wszystkich regionalnych potraw.