Zaawansowane formy nowoczesnej reklamy i identyfikacji wizualnej

W każdej firmie, czy to na początku jej działalności, czy też po długim czasie jej trwania, przychodzi moment, gdy potrzebujemy reklamy. Samo projektowanie identyfikacji wizualnej – wizytówek jest dobrym pomysłem i oczywiście warto będzie w nie zainwestować, jednak identyfikacja wizualna to nie tylko ładne wizytówki, ale też wiele więcej.

Agencja reklamowaMusimy zastanowić się, jak chcemy być odbierani przez naszego potencjalnego klienta. Czy nasza firma świadczy usługi hiper-poważne, wymagające oficjalnego słownictwa i stonowanych barw na wizytówkach, czy jesteśmy firmą artystyczną, która ma zwracać uwagę i może pozwolić sobie na ciekawe happeningi w celu wypromowania swoich działań.

Wbrew pozorom nie jest to takie oczywiste, i w wielu przypadkach jest to bardzo łatwy sposób na to, by się potknąć jeszcze zanim zrobimy pierwszy krok. Wiele firm takich jak pizzerie, sklepy czy gabinety fryzjerskie, stawia na eleganckie strony internetowe, na ciekawe połączenia kolorów na ulotkach, czy tradycyjne sformułowania mające zachęcić klientów do skorzystania z usług, takie jak „w naszym sklepie znajdą państwo szeroki asortyment…”, nie będące niestety zbyt wyszukane.

Oczywiście nie zawsze możemy sobie pozwolić na ekstrawagancję, jednak warto iść za przykładem firm, które właśnie przełamały stereotypy i pokazały, że można zrobić coś niebanalnego, z humorem, i osiągnąć w ten sposób sukces. Tak naprawdę większość firm konkurencyjnych świadczy usługi na bardzo zbliżonym do nas poziomie, a sukces tych lepiej zarabiających bierze się właśnie ni mniej ni więcej, tylko z odpowiedniego sposobu wyeksponowania swoich zalet. Im więcej tak naprawdę firma pieniędzy zainwestuje w reklamę, tym większe będzie miała w przyszłości zyski, pośrednio wynikające także z tejże reklamy.

Klienci wybierają bowiem produkty i usługi podświadomie, licząc na to, że z jakiegoś powodu ładne opakowanie nie może zawierać wadliwego produktu – wykorzystajmy to.