Klejone notesy dla klientów

Każdego roku setki firm stają przed dylematem, jakie prezenty świąteczne kupić dla swoich partnerów biznesowych. Przez lata w skład standardowej paczki wchodziły przede wszystkim firmowe długopisy i kalendarze z logo przedsiębiorstwa, jednak nie spełniały one zbyt dobrze swojej roli, ponieważ wbrew pozorom nie były zbyt przydatne i często lądowały w koszu.

Zalety notesów z logo firmy

notesy klejone na zamówienieGłównym problemem kalendarzy i długopisów firmowych było to, że obdarowywane osoby otrzymywały ich po prostu tak dużo, że nie byli w stanie ich wykorzystać. W przypadku kalendarzy wystarczy tak naprawdę jeden, więc pozostałe zazwyczaj trafiały do kosza lub były wydawane innym. Długopisów reklamowych każdy ma mnóstwo, więc one też nie robią na nikim wrażenia. W ostatnich latach rosnącą popularnością cieszą się jednak notesy klejone na zamówienie firm, które umieszczają na nich swoje logo i wręczają zamiast kalendarza. Jest to bardzo trafione podejście, ponieważ takie notesy z wyrywanymi kartkami stanowią często główny notatnik pracownika, czy innej obdarowanej osoby, dzięki czemu są regularnie użytkowane, a kiedy się kończą pierwszą rzeczą jaka przychodzi ich użytkownikom na myśl jest smutek i potrzeba zdobycia kolejnego egzemplarza. To sprawia, że przedsiębiorstwo, które przekazało ten notatnik zostaje zapamiętane i w kolejnym roku, wyczekując podarunków świątecznych będziemy liczyć na to, że ponownie otrzymamy przydatny notes.

Gadżety reklamowe spełniają swoją funkcję tylko wtedy, jeśli są rzeczywiście używane. W przypadku kalendarzy spełnia się to tylko wtedy, jeśli dany egzemplarz stanie się naszym podstawowym kalendarzem, ale szanse na to są ograniczone. Lepszym rozwiązaniem są więc notesy klejone, które niemal zawsze zostaną wykorzystane co oznacza, że logo na nich umieszczone bardziej zapadnie nam w pamięć.